2010. október 16., szombat

Rammstein: Du hast

Du
Du hast
Du hast mich
Du
Du hast
Du hast mich
Du
Du hast
Du hast mich
Du
Du hast
Du hast mich

Du
Du hast
Du hast mich
Du hast mich
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der Tod euch scheide
treu ihr sein für alle Tage

nein
nein

Willst du bis der Tod euch scheide
treu ihr sein für alle Tage

nein
nein

Du
Du hast
Du hast mich
Du
Du hast
Du hast mich
Du
Du hast
Du hast mich
Du hast mich
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
Du hast mich gefragt
und ich hab nichts gesagt

Willst du bis der Tod euch scheide
treu ihr sein für alle Tage

nein
nein

Willst du bis zum Tod der Scheide
sie lieben auch in schlechten Tagen

nein
nein

Willst du bis der Tod euch scheide
treu ihr sein

nein
nein

3 megjegyzés:

Szántai Gábor írta...

Rammstein: Te birtokolsz

Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem

Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te birtokolsz engem
Te megkérdeztél engem
Te megkérdeztél engem
Te megkérdeztél engem
és én nem mondtam semmit…

Akarsz, amíg a halál el nem választ,
hűséges lenni hozzá minden nap

NEM
NEM

Akarsz, amíg a halál el nem választ,
hűséges lenni hozzá minden nap

NEM
NEM

Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te
Te birtokolsz
Te birtokolsz engem
Te megkérdeztél engem
Te megkérdeztél engem
Te megkérdeztél engem
és én nem mondtam semmit…

Akarsz, amíg a halál el nem választ,
hűséges lenni hozzá minden nap

NEM
NEM

Akarod, amíg a halál el nem választ,
szeretni őt a rossz időkben is

NEM
NEM

Akarsz, amíg a halál el nem választ,
hűséges lenni hozzá

NEM
NEM

Köszönet a fordításért: Kiss Eszternek

Szalai Krisztián írta...

Nem egy Vörösmarty mélységű szöveg ez, tévesztésre nincs sok ok.
A du hast egyszerű múlt, nem keverendő a du hasst-al, ami az utál szó.
A játékos bevezető csupán ennyiről szól.
Euch:titeket uns:minket
Refrén:
Akarod-e míg a halál el nem választ,
Hűségesen nap mint nap?

Második ref. kb. ilyesmi: a legnehezebb időkben is?

Szalai Krisztián írta...

Hűségesnek lenni akart lenni... :)