2010. október 16., szombat

Blümchen: Herz an Herz

Herz an Herz.
Hörst Du mich?
SOS ich liebe Dich.
Ich und Du immerzu.
Du und ich.
Herz an Herz.
Tag und Nacht.
Immerzu daran gedacht.
Bist Du auch so verliebt wie ich?
Herz an Herz.
Hörst Du mich?
SOS ich liebe Dich.
Ich und Du immerzu.
Du und ich.
Herz an Herz.
Tag und Nacht.
Immerzu daran gedacht.
Bist Du auch so verliebt wie ich?
Hörst Du mich?
Herz an Herz.
Hörst Du mich?
SOS ich liebe Dich.
Ich und Du immerzu.
Du und ich.
Herz an Herz.
Tag und Nacht.
Immerzu daran gedacht.
Bist Du auch so verliebt wie ich?
Herz an Herz.
Hörst Du mich?
SOS ich liebe Dich.
Ich und Du immerzu.
Du und ich.
Herz an Herz.
Tag und Nacht.
Immerzu daran gedacht.
Bist Du auch so verliebt wie ich?

1 megjegyzés:

Szántai Gábor írta...

Blümchen: Szív a szívhez

Szív a szívhez
Hallasz engem?
SOS szeretlek.
Én és te örökké.
Te és én.
Szív a szívhez.
Éjjel-nappal.
Folyton arra gondoltam.
Te is annyira szerelmes vagy, mint én?
Szív a szívhez.
Hallasz engem?
SOS szeretlek.
Én és te örökké.
Te és én.
Szív a szívhez.
Éjjel-nappal.
Folyton arra gondoltam.
Te is annyira szerelmes vagy, mint én?
Hallasz engem?
Szív a szívhez
Hallasz engem?
SOS szeretlek.
Én és te örökké.
Te és én.
Szív a szívhez
Éjjel-nappal.
Folyton arra gondoltam.
Te is annyira szerelmes vagy, mint én?
Szív a szívhez
Hallasz engem?
SOS szeretlek.
Én és te örökké.
Te és én.
Szív a szívhez.
Éjjel-nappal.
Folyton arra gondoltam.
Te is annyira szerelmes vagy, mint én?

Köszönet Pibunak a fordításért!